no time left.

Hej ursäkta mej men jag har verkligen inte haft någon tid alls till att fixa något mer med bloggen idag.
Det har varit fullt upp med hunderiet idag.

Jaga hund imorse. Sedan fixa man med de andra hundarna och sen blev det lite mer hundjakt och en har et varit valpköpare här och så har vi varit till veterinären.
Ah fullt upp.


Nu ska jag in på kennel Black Mica.. en därifrån var nämligen här och köpte foder idag. ^^
Jag har varit inne på deras sidamånga gånger. Men jag har ju varit inne på måånga sidor så jag måste därför in igen för att uppdatera lite grann :P


Neh sorry men jag kanske hinner fixa lite mer imorgon :)

Kraaams Moa - axalös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0