Cesar Millan vs. Fredrik Steen

Cesar Millan vinner allt.

Susanne och jag satt och kolla på Cesar.
Plötsligt säger Susanne...
- Jag tycker om den där svenska killen som tränar hund.
- Fredrik Steen menar du?
- Jah precis, han tycker jag är bra.
- Neh usch honom tycker inte jag om!
- Nehe?  neh men så kan det vara.
- Mmm, typ ingen i min klass tycker om honom heller.
- Nehe.. neh jag har lite svårt för Cesar däremot.
- Vah!? Han är typ min gud.
- hehe jah men du ser, vad man kan tycka olika.
- Ah.


Asså jag fattar inte hur man kan tycka om Fredrik. Han kan jue inget alls.
Tv4 plus hade lika gärna kunnat ta vilken person som helst för att leda det där programmet!
Vilken hundkunnig människa som helst borde fatta att han gör fel! ..och de som inte gör det är helt enkelt sådana som inte tänker på att en hund är en hund, att den lyssnar bäst på hundarnas egna signaler och inte på skrik och slag!





Tänkte fixa mer med bloggens look ikväll.. får se om jag orkar bara ^^
Heeejs.

Bara typ 3 dagar kvar till jag kommer hem till min babe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0