Boring? I know.

haha det är ju fan ingen som läser denna blogg typ, men jag förväntade mej inget annat heller.

Jag brukar ju ha problem med Baron, när vi är ute och går.

Han är liksom den olydigaste hund jag typ träffat.
Han drar och drar och drar.
Han lyssnar verkligen ingenting.
Varje promenad tränar jag honom, men det går bara inte, nästa gång vi går ut igen så är det som bortblåst.
Antingen så är han så envis.. eller så är han så osäker.. eller så är han bara av en sån ras... eller så är han så jävla korkad.
Jag vet verkligen inte. Eller så har dom bara förstört honom totalt.

Men idag mina vänner så hände ett mirakel!
Jag prövade Cesars teknik just med att "sparka" till han i sidan med höger fot(om han går på vänster) och det funka!!!
Jag fick ju göra det några gånger, då han glömt bort det..
Men han gick bakom heela vägen istort sätt ^^ Jag blev så glad.
Jag slapp få ont i axlarna och jag slapp bli irriterad gånger hundra :D
Hoppas han bara inte glömt det till nästa gång !


längtar till freeeeeeedag!


heeeejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0