5 days left at Klockarbol's

Yeeeah!

eller ah nu kan man ju säga fyra nästan ^^

Idag har jag fipplar massa med valparna.
Trimmat Toyan har vi gjort. Hon blev så fin så ^^

Jag har gått två promenader.
Först en långis med Egon och Vicki.
Sen en kortis med Isaac och Accord.
Ville gärna gå längre med Isaac och Accord för de tyckte det var så fruktansvärt roligt att komma ut. Men jag orkade verkligen inte :/ får bli en annan gång helt enkelt.


Valparna (storlek large) har fått varit ute i snön massor idag.. men Viggo(korthåret) frös så in i norden mycket så han fick bosätta sig innanför min jacka :P
Guud vad jag älskar valparna. De är så underbara!
Viggo, Ulme, Ulva, Utax, Unni, mina favoriter ^^ Fast de 2 sistnämda har flyttat :(   Unni was my babe.


Neh nu ska jag tare lite lugnt höres.. ska försöka orka fixa bloggen lite.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0